Spyfluga

Ja, i går när jag precis skulle lägga mig började ja må illa som bara den kände mig hel knäpp. Så fick gå upp och spy som en gris, fatta ingenting?! Rädd att jag hade fått magsjuka, men har inte fått upp något mer så det är himla skönt. Men mår illa och känner mig hel knäpp, men har ändå fått i mig mat så det är la bra det. Pappa berättade varför, så får la lita på honom. Så får trycka i mig mat som en dåre idag eftersom ja typ inte åt något i går. Tänkte för alla som undra, hehhe.

Vaknade vid åtta i morse iaf, kunde inte somna om så låg och kolla på tv lite innan ja åkte in och träna. Så kom bara en för en stund sen. Så sitter och degar framför denna satans maskin. Men ska nog dra mig in mot kungälv om en stund och möta syster, så ska vi fixa lite saker. Kanske blir en promenad i fontin med när det ändå är så gött väder.


Hoppas ni får en bra tisdag!

/ jessan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0