Påsk

Öh hej!

Då var påsken över, skönt på ett sätt då de gäller mat och godis som finns högt och lågt. Men jag har iaf haft en underbaaaar påsk. Pallar inte att skriva så mycket om den, så de får bli mycket kortfattat.

I fredags var de först promenad och solning på dagen. På kvällen åkte jag in till johannis där erica och vickan också var. Så det blev massa tjöt och garv, vi kan verkligen prata om allting. Tänk den som hade hört oss, haha. Men iaf åkte senare ner till combi där det var trubadur, himla trevligt. Fick även se en 18 åring strula med en tant på 55 plus, visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Sedan fick vi även slängt ut en gubbe, som tycker de va as kul att sitta och peta och peka finger till mig. Vilka människor det finns!

I lördags började dagen skit, ville bara ligga i sängen hela dagen med täcket över huvet men jag är glad att jag inte gjorde de. Var på påsk lunch hos faster på dagen, himla mys. Vid strax innan sju åkte jag in till mallan där de droppa in folk hela tiden, himla kul. Drog oss sedan till combi där de var as mycket folk, och jag var nog den mest taggade nyktra tjejen man kunde hitta haha. Jag undrar själv vad jag går på ibland. För rolig kväll iaf, tack alla som var med! ♥

Söndags, var de bakis dejt med brudarna på pizzerian. Där satt vi några timmar innan vi åkte hem. Eller jag åkte och försökte träna med nått i min kropp var fel så började kall svettas och ett tag trodde jag att mitt hjärta skulle hoppa ur, så jag åkte hem igen. Duschade och tog de lungt innan rally ida hämtade upp mig så veva vi runt i kungälv. Åkte sedan bort till östra tull en stund där det var massa folk för 50 års kalas. Sen dog mitt huve så jag åkte hem och la mig i soffan.

Det var min helg, och nu orkar jag inte skriva mer. Hoppas ni med har haft en underbar påsk. Idag händer de inte så mycket i mitt liv, så ingen idé att skriva om de. Köss haj


Ni ser ju bara vilket psyk hon är

/ jessan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0