vår

Goddagens

Inte mycket bloggning nu för tiden, men det är för jag har inget vettigt att säga. Men hoppas de kommer i gång snart igen. Men nu när jag ändå börjat så kan ja la skriva lite om dagen även om jag inte har gjort något speciellt haha. Sov till halv elva ungefär, länge för att vara mig men det är för att jag inte sover på nätterna. Chillade lite hemma innan jag åkte in till fontin och gick en timma ungefär satt sedan och steekte i solen och kände mig som en utav alla de hundra gamlingarna som hängde där. Dom är ju för söta, när dom alltid hejar och är så himla glada. Åkte sedan hem iaf och satt lite på altan innan jag duscha och gjorde i ordning mig och åkte till kungälv igen, har jag sagt att jag vill flytta?! Mötte upp mamma och pappa så var vi på samtal. Fan vad jag är trött på alla samtal, läkare och allt vad fan det heter. Men hon är bra så det är la tur de. Sedan en sväng till bibblan innan vi åkte hem, så nu väntar jag på att biggest loser ska börja. Två röv timmar kvar bara.. men får la fortsätta med att kolla igenom alla shopping sidor jag vet. Fast det är farligt, har hittat massa snyggt. Fan att man inte va gjord av pengar.

Nu ska jag sluta tjöta dynga! Hoppas ni har haft en bra dag i solen. Som ja gillar detta vädret vi har, hoppas de håller i sig hela helgen som dom har sagt för då är jag nöjd. Kyss hej



/ jessan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0