sol

Jädrans vilket väder vi har haft idag, sjukt gött. Började dagen med en promenad eller ja jag försökte mig på en iaf, benhinnorna sa i från så fick sätta mig på en bänk i fontin i solen i stället. Åkte sedan hem och dammsugde ur bilen och slängde all skit jag hade i, det var fan på tiden. Glömde torka ur den bara, men det kan man la gö en annan dag nu är det värsta gjort iaf. Städade sedan rummet och slängde lite ut lite skit, fick även tvättat lite. Sen sa ryggen och nacken i från så då blev de soff läge innan det var dags att åka till kilopraktorn. Har massa små låsningar i hela ryggen och nacken, så fick släppt på de men ska dit om en vecka igen. Fick gått en lång promenad efteråt utan ont i benhinnor, så det var skönt.  Men nu värker nacken som en balle, men det är la så efter behandlingen. Fan vad jag klagar.

Men nu ska jag bänka mig framför tv:n till tolv om ja orkar hålla ögonen öppna. Börjar något nytt program nu vid nio, så mooooot tv:n. Hoppas ni haft en mysig dag i solen, puss.


fan vad vi är snygga erris

/ jessan



Kommentarer
Erris

Hahha väldigt vackra ;)

2012-03-13 @ 23:52:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0