helgen

Ja då var de söndag igen, och ännu en helg snart passerat. Inte för att jag känner någon skillnad på veckodagarna nu när jag går hemma. Men jag har iaf haft en väldigt rolig helg. Så kan köra en kort sammanfattning av den nu när jag ändå inte har något att göra.

Fredag
Var det först morgonpromenad sedan en sväng hos frissan för att klippa och färga fågelboet på huvet, det var på tiden. Efter de åkte jag och mamma till ikea och kollade ny säng till mig, så pappa ska ner och köpa den nu i veckan. Äntligen säger jag. Sedan en sväng på rut innan vi åkte hem, då det blev lungt resten av kvällen.

Lördag
Vaknade som död tjej, men efter några timmar blev de en sväng till stan innan jag skulle köra mammsen och pappsen till kungälv. Sedan hem och göra i ordning sen innan jag åkte in till sandra där några var, så var där innan dom drog till stan halv tio. Så då åkte jag ut till aröd till walle, pean, mattsson, niklasson, jimmie och fröjd och satt och tjöta med dom i några timmar innan jag åkte tbx till kungälv och träffa vickan, vickis, mallan, amanda och bettina. Men han bara vara där snabbt innan jag var tvungen och köra hem päronen, lagom glad tjej. Sedan var de mot kungälv igen, fan vilket flängade på mig haha. Så då strax efter tre drog jag och mallan mot aröd igen på efterfest till sex tiden, jädrans trevligt. Sedan var de dags att sova.

Söndag
Har ingen aning när vi vaknade idag, blev väckt och bollar i hövet och tv:n på högsta volym, haha. Sjukt gött väder har de ju vart idag så vi satt ute med utsikt över hela havet, jädrans fint. Men efter några timmar drog jag och mallan oss. Hem snabbt innan jag och plate bestämde dejt och köpt mat och satte och vid fästningen och åt, mys ♥ Efter de en sväng på maxi innan vi satte oss i solen och kollade på folk och garva. Så nu har jag ont i magen av allt skratt.

Sånt här långt inlägg va längesen ni fick va?! mohaha. Så kan kanske ska ta och sluta nu. Hoppas ni har haft en bra helg!








/ jessan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0