skärtorsdag

Ahmen tjeeeena, nu var de ett tag sen sist. Hoppas ni har överlevt utan att jag har bloggat, förstår om de vart jobbigt hähä. Men iaf, skärtorsdag idag vilket säkert innebär att många får lång ledigt för de läser jag överallt typ. Jag själv känner ingen skillnad då jag har lördag hela veckan, och vet ni de? De suger, de är inte alls kul men så är det nu iaf. Hoppas snart på en förändring.

Påsken kommer bestå utav FF(fatta va gött??), umgås med mina fina vänner ♥, lite utgång på det o.s.v va som firren säger. Kommer bli fint som smör.

Idag har jag vart inne i kungälv en stund med faster, då hon hoppar på kryckor. Så jag var hos kilopraktorn och hon veva runt i kungälv. Allt som sitter fel i kroppen beror på stress, vafan kan man ta tabletter åt stress eller? Haha. Sjukt hur allting fungerar, liksom stress i fötter? Javisst. Nej men jag ska sluta tänka på det, så hoppas jag att det blir bättre. Men nej nu pallar jag inte att skiva mer, hoppas ni får en fin påsk gott folk.
Pussen



vet att jag alltid lägger upp bilder på mig själv, men de är bara för att jag är så läcker.

/ jessan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0