.

Nu snurrar det för mycket där uppe, jag vet inte vad jag ska göra. Det finns så många olika vägar att gå och jag vet inte vilken jag ska välja. Jag önskar att det bara fanns en väg att gå. Jag vill bara att de ska vara bra, jag orkar inte lägga mer tid på det här och jag orkar inte kämpa mer eftersom jag ger bara upp för lätt ändå. Vart fan är styrkan jag hade förut?! Jag vill ha tillbaka den för att komma tillbaka till att känna mig bekväm med mig själv. För just nu blir jag bara äcklad, hur fan kan jag har låtit det gå såhär långt?! Jag vill bara ge mig själv en stor fet smäll.

Jag skriver detta endast för att jag måste få skrivit av mig, inget hej jag tycker synd om mig själv även om de kan se ut så! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0