ta mig härifrån

Huvet går på högvarv och jag vet verkligen inte vad jag ska välja, hur mycket jag än har tänkt så kommer jag inte fram till något svar. Jag önskar någon kunde välja för mig, för jag trodde aldrig att det skulle vara såhär tufft. Det var som om jag fick hela diagnosen upptryckt i hela ansiktet och kände mig nästan sjukare när jag gick därifrån. Men allt han sa det stämde, det var så rätt och så jävla skrämmande. Jag vill inte ta det här beslutet.. jag hade nästan inte velat vetat av stället, allt blev bara så mycket jobbigare.

Jag kan inte tacka mina fina vänner och min familj tillräckligt, ni är så jävla bra så ni anar inte. Hade aldrig klarat detta utan er, ni är dom bästa man kan ha! ♥ massa kärlek från mig till er.




/ jessan


Kommentarer
elly

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-03-16 @ 16:47:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0