lördag

Tjofräs

Här sitter jag på en lördags morgon och klockan är åtta, vaknade redan halv sju. Så sitter och häller i mig kaffe och känner mig som en tant på 70 +. Jaja, det är strålande sol och redan varmt ute så det kommer bli en fin dag detta. Kan inte bestämma mig om jag ska åka in på bodypumpen nu på morgonen eller inte, har gjort nått med höften så borde kanske spara mig tills jag vart hos snubben och fixat till de i mon. Vilka problem man har ja. Får se vad jag hittar på idag. Men det blir ut och veva lite i det fina vädret iaf, lite gött häng och utgång o.s.v. vaa. Vi tar dagen som den kommer tycker jag! 

I går var en bra dag i alla fall. Först var de träning vid tolv, förjävla gött. Åkte sedan hem och duscha och grejer innan jag åkte och mötte ida på ikea vid halv fyra, då allt skulle inhandlas till lägenheten. Hahhah, jag skulle vilja filmat oss. Två verkligen överfyllda vagnar plus en jävla tv bänk som vägde pung. En del skratt fick vi oss iaf, tack för all hjälp! ♥ Var hemma vid strax innan åtta och efter jag lämnat av ida så åkte jag in till maxi och köpte lite saker som inte fanns, så nu har jag bara några få små saker kvar. Jädrans fint detta. Sedan tog jag plats i soffan resten av kvällen framför datan och BB, död fast nöjd tjej med värkande fötter.

Tackhej, PUSS



/ jessan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0