lördag

Heja lördag

Vaknade vid 11 som ett överkört mongo, jag sover så mycket nu för tiden så det är sjukt. Jag hatar att sova så länge, jävla kropp som gör de plus att jag vänt på dygnet. Men iaf har precis ställt in mat i ugnen som jag lagat till morsis och pappsen, första gången jag gör de så får vell så om dom inte blir mat förgiftade eller inte. Innan de var jag ute och gick en timma i regnet i fontin, för gött.

Så sen när maten är klar ska jag sätta i gång med mitt rum. Städa upp alla jädrans kläder på mitt golv, så man får in min älskade nya säng. ÄNTLIGEN är ordet, fy fan vad gott det ska bli. Min gamla var ju som att sova på en trä skiva. Kommer nog också ändra om i rummet igen när jag ändå är i farten.

Det var allt för nu änna, PUSSS

/ jessan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0