måndag

Inget bloggande i helgen, men den har vart lugn iaf. Var med johannis och erris i fredag ♥ Annars har jag verkligen inte gjort något speciellt. Har bara haft ett par riktiga skit dagar, så nu in väntar jag morgondagen så jag kan få lägga dom bakom mig.Har egentligen inte vettigt att dela med mig av, så onördigt att börja skriva kanske?! aja, ett inlägg är la bättre än inget alls haha.

Underbart väder har vi iaf, hoppas det är här för att stanna. Det gör bara att man längtar mer och mer till sommarn. Alla grill och vin kvällar på altanen, hatten kvällarna, marstrand, smögen, åååh! Även om jag inte är helt frisk så ska jag defenitivt vara bättre, det är en sak som är klar punkt och slut som johanna säger.

Jag bjuder på detta jätte aaas tråkiga inlägg, hoppas ni har en fin dag i solen. pusss på er.



/ jessan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0