sol

Ja då var det fredag igen med strålande sol som ska hålla i sig hela helgen, jag klagar inte. Även i går var det fint väder, och gårdagen börjades med promenad, sedan besök hos tempo, innan det blev lunch med bästa johannis&erre ♥ Kvällen senderades framför tv:n med datan i knät.

Idag började jag dagen med en timmes PW i fontin efter det bar det ner till sportlife. Körde lite styrka innan det var dags för indoor, jag trodde fan jag skulle dö. Men fan vad kul och gött det är ändå. Så kom hem för bara en stund sedan. Ska strac hoppa in i duchen aaas tråkigt haha. Senare sen ska jag åka in och sola tänkte jag, behövs verkligen. Annars har jag inget mer planerat idag, får se vad jag hittar på änna.

Hoppas ni har en bra fredag!

/ jessan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0