onsdag

God kväll

Kan lika väl skriva ett inlägg i väntan på BB, jag som aldrig trodde att jag skulle börja kolla på det programet är nu fast. Man vill ju hänga med i svängarna, hehe. Men iaf, idag har jag typ vart i väg hela dagen vilket är gött att slippa vara hemma bara. Så har vart ute och gått en timma i fontin, vart på maxi och köpt micro, kaffebryggare, brödrost, strykjärn och dvd kanon. Efter det bar det av till vårdcentralen för att kolla upp min andning har ju haft svårt att andas i två månader nu och har bara trott att det var något som låg i kläm men så var inte fallet. Utan jag har infammation i bröst muskeln, suger kuk. Får typ ingen luft när jag tränar eller går i backar. Men det går över utav sig själv, men det kan ta tid sa hon. Så ja man får gilla läget. Efter det blev det iaf träning, och jag överlevde även om jag dog några gånger under tiden. Annars har jag bara degat vid datan sen jag kom hem, beställt lite påslakan också. Fan vad kul det är att köpa massa saker till lägetheten.

Så i morgon ska jag börja packa här hemma, det är ju en del. Sedan kanske kolla en sväng i kungälv med mammsen, träna och kvällspromenix med viccan! :) Och på fredag blir de Ikeeeeeea med idisen, då allt skall handlas. Happy happy!

Nu mot tv:n, pusspåer!



/ jessan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0